Back Cover
Odlomak i poleđina
Akcija!

PSIHOLOGIJA MODE

Izgled, identitet i samopouzdanje
Kerolin Mer
Prevod sa engleskog Jadranka Đerić Počuča
168 str., mek povez, latinica
Godina izdanja: 2019.

990 din 800 din

Kategorija:

Kako se predstavljamo načinom oblačenja? Kada se odećom prilagođavamo, kada ulepšavamo, a kada obmanjujemo? Kakva je veza raspoloženja i emocija sa načinom oblačenja? Šta stoji iza želje za najnovijom odećom? Pitanja su sa kojima se bavi Kerolin Mer u knjizi o novoj oblasti primenjene psihologije – o psihologiji mode, uvodeći nas tako u uzbudljiv svet psihologije mode. Predgovor srpskom izdanju napisala je Dragana Ognjenović, modni dizajner.

Sa idejom da približi udaljene polove mode, Kerolin Mer istražuje odavno osporavano mesto mode i njenu poziciju u svetu umetnosti. Sveobuhvatnom analizom različitih psiholoških pristupa, a uzimajući u obzir istorijsku perspektivu odnosa psihologije i mode, autorka Mer u ovoj knjizi, koju je po sopstvenim rečima, namenila širokoj publici, predstavlja novu disciplinu u psihologiji – psihologiju mode“ – napisala je u predgovoru srpskom izdanju knjige Dragana Ognjenović, modni dizajner.

Cilj  knjige o ovoj novonastaloj psihološkoj poddisciplini jeste da produbi razumevanje međusobnog uticaja mode (i modne industrije) u najširem smislu  i ljudskog ponašanja, da vas motiviše da postanete samopouzdaniji u svom učestvovanju u modi, te da, pritom, doprinesete moralnijoj i izrazitijoj ekološkoj modnoj industriji. Knjiga je namenjena širokoj publici, od čitaoca se ne očekuje poznavanje ni psihologije ni mode. Moda je kreativna, dinamična i uzbudljiva, a zbog neraskidivo prisnog odnosa sa telom modna industrija manifestuje brojne stvari koje psihološki utiču na nas na individualnom, društvenom i globalnom planu.

O PSIHOLOGIJI MODE – NOVOJ OBLASTI PRIMENJENE PSIHOLOGIJE

  • ïKoliko je prisutna modna diskriminacija?
  • ïModna nesigurnost: usamljenost i samopoštovanje.
  • ïLični modni stil – samopredstavljanje kroz neverbalnu komunikaciju.

Ovom knjigom, Kerolin Mer je smelo omeđila budući prostor nove grane psihologije hvatajući se u koštac sa oblikovanjem konteksta psihologije mode, iz čega će proizaći još mnogo tema u novoj grani psihologije – psihologiji mode.

Dragana Ognjenović, modni dizajner

O ediciji Psihologija svega

Knjiga je objavljena u ediciji Psihologija svega (The Psychology of Everything, Routledge), serijalu knjiga koje ruše mitove o nekim najvažnijim životnim pitanjima – tuga, poverenje, moda, društvene mreže, vršnjačko nasilje, seks… Svaka knjiga delo je stručnjaka iz određene oblasti koji  istražuje skrivene psihološke faktore koji nas motivišu.

Utisci čitalaca

Niko još nije napisao utisak o ovoj knjizi na našem sajtu.

Budite prva osoba koja će napisati utisak za knjigu “PSIHOLOGIJA MODE”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *