Ernest Dihter je psiholog i pionir motivacionog istraživanja kao osnovnog i nezamenljivog metoda istraživanja ljudskog ponašanja, posebno ponašanja kupaca. Knjiga predstavlja njegov iskren pokušaj da pomogne ljudima da nauče da žive u novom svetu, koji je nastajao dok je pisao ovu knjigu, tj. pre više od pedeset godina. Dihter nam je učinio veliku uslugu demonstrirajući do koliko neverovatnih saznanja o ljudima se uz pomoć motivacionog istraživanja može doći, i kako ova istraživanja mogu da pomognu korporacijama ili drugim institucijama da otkriju zašto se ljudi ponašaju i misle na način na koji to rade. Neka od pitanja sa kojima se Dihter bavi su i šta nas motiviše da želimo, a šta da kupimo neki predmet, zašto treba uveravati, a ne nagovarati kupce, šta je Sedam pravila uveravanja, zašto je psihološka vrednost predmeta važnija od upotrebne…
- Šta znamo o psihološkoj pozadini željenja i odlučivanja?
- Šta je konstruktivno nezadovoljstvo?
- Kako se dobre, zrele i plodonosne odluke razlikuju od onih drugih?
- Kako utičemo na motivaciju drugih ljudi?
- Zašto bi donošenje odluka trebalo da bude predmet u školama?
- Šta potrošači treba da znaju o tome šta o njima žele da znaju proizvođači?
Principi izloženi u Dihterovoj knjizi Buđenje želja čine je osnovnim udžbenikom za razumevanje i rešavanje problema na tržištu marketinških usluga.
Žozef – Ivan Lončar,
osnivač i vlasnik Izdavačko-edukativnog i konsultantskog centra Svet Marketinga i izdavač časopisa Taboo
Utisci čitalaca
Niko još nije napisao utisak o ovoj knjizi na našem sajtu.