Back Cover
Odlomak i poleđina
Akcija!

Buđenje želja

Šta motiviše kupce?
Predgovor srpskom izdanju Žozef-Ivan Lončar
Prevod sa engleskog Maja Šarić
397 str., mek povez, latinica
Godina izdanja: 2015.
Cena: 2.200 din. (sa uključenim PDV)
Pouzećem od izdavača: 1.700 din (sa uključenim PDV i PTT troškovima)

2.200 din 1.700 din

Kategorija:

Ernest Dihter je psiholog i pionir motivacionog istraživanja kao osnovnog i nezamenljivog metoda istraživanja ljudskog ponašanja, posebno ponašanja kupaca. Knjiga predstavlja njegov iskren pokušaj da pomogne ljudima da nauče da žive u novom svetu, koji je nastajao dok je pisao ovu knjigu, tj. pre više od pedeset godina. Dihter nam je učinio veliku uslugu demonstrirajući do koliko neverovatnih saznanja o ljudima se uz pomoć motivacionog istraživanja može doći, i kako ova istraživanja mogu da pomognu korporacijama ili drugim institucijama da otkriju zašto se ljudi ponašaju i misle na način na koji to rade. Neka od pitanja sa kojima se Dihter bavi su  i šta nas motiviše da želimo, a šta da kupimo neki predmet,  zašto treba uveravati, a ne nagovarati kupce, šta je Sedam pravila uveravanja, zašto je psihološka vrednost predmeta važnija od upotrebne…

  • Šta znamo o psihološkoj pozadini željenja i odlučivanja?
  • Šta je konstruktivno nezadovoljstvo?
  • Kako se dobre, zrele i plodonosne odluke razlikuju od onih drugih?
  • Kako utičemo na motivaciju drugih ljudi?
  • Zašto bi donošenje odluka trebalo da bude predmet u školama?
  • Šta potrošači treba da znaju o tome šta o njima žele da znaju proizvođači?

Principi izloženi u Dihterovoj knjizi Buđenje želja čine je osnovnim udžbenikom za razumevanje i rešavanje problema na tržištu marketinških usluga. 
Žozef – Ivan Lončar,
osnivač i vlasnik Izdavačko-edukativnog i konsultantskog centra Svet Marketinga i izdavač časopisa Taboo

Utisci čitalaca

Niko još nije napisao utisak o ovoj knjizi na našem sajtu.

Budite prva osoba koja će napisati utisak za knjigu “Buđenje želja”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *